niedziela, 26 maja 2013

Kokosowe pancakes owsiane.

Niedziela u mnie to dzień pancakesów. Te są przygotowane bez dodatku mąki. delikatne, piękne i pyszne, o subtelnym kokosowym aromacie.... wypróbujcie sami!
Składniki na 6 pancakesów(ja zjadłam 3, kaloryczność podana na 1 placuszek)
  • 4 łyżki płatków owsianych górskich
  • 2 łyżki siemienia lnianego
  • 2 łyżki otrębów owsianych
  • 2 łyżki wiórków kokosowych 
  • 70g danio
  • 50 ml mleka
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • pół łyżeczki sody oczyszczonej
  • 1 jajko
  • łyżeczka oliwy z oliwek+oliwa do smażenia
  • słodzik do pieczenia, lub łyżka brązowego cukru
Płatki, siemię, otręby i wiórki kokosowe umieścić w blenderze i zmiksować do uzyskania drobnej mączki. wymieszać z resztą składników i smażyć na średnim ogniu na patelni lekko nasmarowanej oliwą aż pojawią się bąbelki. Następnie przewrócić na 2 stronę i pod przykryciem smażyć aż będą złotobrązowe. Ja podałam z danio light



XOXO
Carol



1 komentarz:

  1. mniam , jakie one grubaśne !! do tego kokosowe i owsiane, czyli coś co uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń